Založ si blog

Jehovovy svedkovia

       Ja som vraj jehovista?   Moj nick s čislom 144000 má byť teda indíciou mojej viery ?  Asi niektorí sem chodia vyvolávať osobné konflikty a nemá to nič spoločné zo záujmom o čítanie. Nie som Jehovista a aj keby som bol čo je na tom zle? Je zlé chodiť v kravate, v obleku a hovoriť o bohu, tak ako to robil kristus? Je zle nechodiť na vojnu, neučiť sa bojovať, dodržiavať zákony štátu? Ale nečudujem sa, aj Krista ľudia zabili a neurobil nič zlé. 

      V hore výššie uvedených veciach sú mi Jehovovi svedkovia sympatický, svet ich nenávidí, no láska k bohu je väčšia ako strach z ľudí. Ja osobne nemám v sebe takú lásku k ľuďom, aby som im chodil zvestovať z domu do domu a hovoriť im , že príde božie kráľovstvo na zem , kde nebude utrpenie, smť,nebude zločinosť, vojny – že sa splní časť Kristovej modlidby: ,, príd kralovstvo tvoje“. Ja osobne by som nemal na to nervy, aby mi niekto vynadal a robil si zo mňa srandu a to len za to, že sa zaujímam o to, aby aj ten dotyčný počul dobré posolstvo. Pozrite si Matúša 24 :14, to je dôvod prečo sa táto služba vykonáva.

       Mimochodom božie meno je  JHVH, ale nikto nevie ako sa vyslovuje , lebo hebrejičina nemala samohlasky v abecede, len spoluhlásky. Najpoužívanejšia výslovnosť je JAHVE, JEHOVAH, JEHOVA. Božie meno je všeobecne známe každému človeku, čo má prehľad, len cirkev ho z poverčivosti prestala používať, vraj nevezmeš božie meno nadarmo, tak mi odpovedal katolicky kňaz, keď som sa pýtal , čo znamená ,,ALLELUJAH“, z hebrejciny allelu – chvaliť a Jah- skratená forma božieho mena Jehova. Ale osobne si myslím, že každý ma svoje meno, tak prečo ho ignorovať, keď nám ho Boh zjavil v biblii. žalm 83:18, v niektorých prekladoch, prípadne som ho počul a v televíznych filmoch u nezakomplexovaných režiséroch. Božie meno sa dakedy tlačilo aj na mince. Je toho veľa.

     Nie som Jehovov svedok. Prečo ? na to nemám v sebe dosť lásky k ľuďom, nemám trpezlivosť a nemám ani čas v tomto uponáhlanom svete. Netvrdím, že vo všetkom majú Jehovovisti pravdu , to určite nie! ale aspoň sa držia základov biblie, ich kňazi nemajú platy a cenia si život ako dar od Boha a majú odvahu, že sa boja viac Boha ako ľudí. Ja nemám na to, pri mojej prchkej povahe a preto ich z tohto dôvodu aj obdivujem. Je ťažké byť iný, odlišovať sa aj keď tomu človek verí a ešte ťažšie je násť si na duchovné veci čas.

   Hoci verím bibliu, že božie meno je Jehova ako v piesničkach v katolíckom kostole : ,,,Allelujah“ , nie som Jehovov svedok, ale prehľad o vierach je zakladom človeka, lebo iba človek má duchovné potreby.  Netreba byť fanatikom a skúmať , čo je a čo nie je pravda. To je celé a to aj prikázal Kristus, Hladať pravdu a nie ostávať v náboženstve, len preto, že aj moji rodičia boli v tom istom náboženstve a báť sa  čo si o mne pomyslia ľudia.

     

Prečo rasizmus nemá zmysel? Nezmyselná polemika o tom kto je horší

02.04.2014

Ktorá rasa páchala najväčšie zlo vo všobecnosti, aj keď nenávidím zovšeobecňovanie? Ktorá ľudská rasa vyvolala dve svetové vojny? Boli to rómovia? boli to Černosi? Bola to žltá rasa? bola to červená rasa? To sotva ! Bola to naša biela rasa, ktorá vyvolala dve svetové vojny. Boli sme to práve my, ktorí prišli do afriky [...]

, , Biblia mala predsa pravdu“

01.04.2014

Cudzie, pravdepodone hebrejské slovo chug bolo použité v Izaišovi 40:22 ,, kde sa píše o tom, že Boh býva nad kruhom zeme. Chug sa niekde prekladá aj ako guľa. Nepíše sa tam, že zem obieha okolo slnka, ale je to jeden s jasných dôkazov, že v čase keď sa moreplavci báli vyplaviť na more do neznáma, biblia dávno hovorila, že zem je guľatá a visí na [...]

, , Pravopis ako nástroj šikany, pre tých čo nemajú čo povedať“

01.04.2014

O tom, že pravopis je jednou z poznávacich znakov vzdelaného človeka v rámci definície občana, ktorý musí ovladať svoj jazyk slovom i písmom, niet pochýb, ale ruku na srdce! Keby Vás mal niekto operovať, koho by ste si vybrali ? Lekára čo vie dokonale gramatiku, alebo špičkového chirurga čo ovláda svoju prácu ? Odpoveď je jednoznačná. Tak isto ani [...]

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu, ale oddelene. Časť pomoci budú pôžičky.

Irán, Izrael

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

macron

Svetoví darcovia prisľúbili Sudánu pomoc vo výške dvoch miliárd eur. Už rok tam zúri občianska vojna

15.04.2024 23:46

Macron to oznámil na záver medzinárodnej konferencie v Paríži. Jej cieľom bolo získať podporu pre Sudáncov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 16931x
Priemerná čítanosť článkov: 3386x

Autor blogu

Kategórie